maanantai 20. tammikuuta 2014

Everyone leaves me, and don't know why.



Liian kauan on menny aikaa, liian vähän hyviä päiviä.
.. liian vähän postaamista.
Maaliskuu, Joulukuu, Tammikuu.
Voisin todeta, että jonkunäköinen tauko ollu käynnissä.
Yritän saada vielä tän blogin toimimaan, enmä voi lopettaakkaan tätä.
Miulla ei oo ollu vaan minkäänäköstä innostusta alkamaan kirjottamaan.
Mun elämässä ei oikein oo tapahtunu mitään erikoista.
Paitsi, mulla ei oo edelleenkään kavereita.
Oon ryypänny monesti ja ilta on päättyny hassuilla tavoilla.
Sain puhuttua asioita ihmisen kanssa kenenkanssa en ikinä uskonu enää puhuvan.
Sain sovittua puolet väärinkäsityksistä.
Oon saanu paljon haukkumista ask.fm ihanalla sivustolla.
Mukamas olen tikkurilan värikartta, teennäinen.. ja hiuksetki on ihan kamalat :(
Itkeny oon monet illat, miettien miks mie aina joudun kokemaan yksinäisyyttä.
Vaeltelen yksin koulussa, kaupassa, kotona.
Joskus iltasin toivon että saisin yhden hyvän ystävän, joka ei hylkäis mua.
Oon pysyny piilossa, ettei mua pakoteta pakkaseen.
.. Kiukutellu, ettei tarvii lähteä kävelylle luokankanssa.
Kuunellu musiikkia, ettei mun tarvitse kuunella pahaa maailmaa.
Itkeny koulussa, todennu että elämä on kamalaa.
Katsellu iltaisin skinssiä, oivoi kuinka ihana ohjelma.
Värjänny etuhiuksia tiuhaan tahtiin, en osaa päättää mikä väri haluan olla.
.. On mulla ollu niitä hyviäkin hetkiä.
Oon shoppaillu, bilettäny, nauranu
 viettäny aikaa topin, netan & antikans.
En osaa sanoo, oonko onnellinen.
En enää kunnolla tiedä, mikä on onnellisuus.
Oon silloin onnellinen, kun saan olla topinkanssa.
Kaipaan hyviä hetkiä ystävienkanssa.
Haluaisin vaan tietää, että mitä pahaa mä olen tehny.
Oon ollu kohta kaksvuotta on/off suhteessa kavereihin.
..Muutan ehkä ensvuonna Helsinkiin.
Koska, mä haen erityisammattikouluun media assistentiksi.
Pelkään, että mun elämä on samalaista siellä.
Mitä jos en saakkaan kavereita ? mitä jos kukaan ei halua olla mun kaveri ?
Entä jos oon liian outo, ja erilainen ?
Mitä jos jäänkin yksin ?
.. tietäisittepä kuinka onnellinen oon, kun ei tarvi mennä kouluun ♥

♥ Julia


8 kommenttia:

  1. Pitää tännekin kommentoida ettei sulla mee vahingossa ohi :D

    Siis haluutko sä koko päästä violetin vai vaan otsiksesta+siilistä? Anyhow muista että platinablondi väri ei vaalenna. Ekaks värinpoisto, sit vasta platinablondi väri. HiusVÄRIT ei koskaan vaalenna, ainoastaan värinpoistot tai vaalennukset tekee sen. Platinablondi väri taas on tarkotettu vaalennuksen jälkeisen keltaisuuden taittoon, jotta hiukset näyttävät vaaleammilta :) Oikeasti ne ei vaalene siinä vaiheessa yhtään, sävy vaan vaihtuu keltasesta platinaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :) onnistuin kuitenkin jotenkin saavuttamaan violetin ! :D kun aloin siis vaalentamaan niitä pinkkejä, nii niistä tuli pastellin vihreät.. ja siihen sitten violettiseos :D ihan hyvät tuli !

      Poista
  2. Ihana blogi sulla ja olet todella kaunis! =)

    http://queendevilangel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. siis en sano pahal, mut yks osa syy on et sul "ei oo kavereit" on se että haukut ja arvostelet kaikkia.. katot ylimielisesti että oot joku kuningatar ja muut sun perseen ja kengän nuolijoit.. sori mut mun mielipide :| älä loukkaannu

    VastaaPoista
  4. noh tota.. mä en oo itteni mielestä ylimielisyyttä ees nähny :D mäen ole ylimielinen, en oo koskaa ollukkaa. Enkä hauku ketään, enkä arvostele. Paitsi niitä ketkä haukkuu minuu. En oo mikää kuningatar enkä halua olla :D oon vaa se yks yksinäinen tyttö siel koulun nurkissa, enkä mikää draamaqueen mikä dissaa kaikkia. Enkä myös itteni mielestä kato ketään ylimielisesti. Saatan ehkä näyttää joissain kuvissa vähä ylimieliseltä, mut sitä en todellisuudessa ole :D

    VastaaPoista
  5. Oon sulle niin kateellinen noista ffdp:n ja avenged sevenfoldin paidoista! ;___; ♥
    Siul on ihana blogi! :o ulkoasu ja kaikkee & tuo banneri on jotenki nii hieno :3!
    Oot ihan älyttömän kaunis siitäki voisin olla kateellinen & tuosta tukastaki!! :3 :DD
    Suhun ois varmaan ihan älyttömän kiva tutustua, vaikutat nii mukavalt ihmiselt jne. :3
    Emmätiä mitä tähä pitäs kommentoida, blogias on kiva lukee! toivottavasti tää kommentti piristi vähä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voieiii kiitos paljon :3 ei saa olla kateellinen :( hyvä et joku ees tykkää miun blogista :3 tosiaan noi pinkit on nykyää violetit et on hiuksetki jo taas muuttunu xd

      Poista