maanantai 29. huhtikuuta 2013

Tie, minut vie, missä musiikki sai meidät sekaisin onnesta.








Drinksuja pari, kyynelii muutama
Mun Tallinnan reissu meni aika railakasti, tetti meni tosi hyvin
Mul on enimmäksee lärvikuvia koko reissusta, jos jotai kuvia otettii
näytettii iha muumioilta pohjoisnavalla.
Tutustuttii laivalla pariin ihan kivaa poitsuun, mafuun,
" aknenaamaan " , elmoon, sweduihi 
ja tietenki daanieliin , jonka ajatuksille en lämmenny.
Tanssittii aamu neljään asti jalatkipeinä, 
juotii siideriä naistenvessassa ja naureskeltii kuinka
 taidokkaasti lauletaa karaokee,
 konttasin keskellä yötä naapuri hyttii ja totesin
 " mitä vittua mä teen ?! " 
lopulta taisin ruveta nauramaan ja jäädä siihe makaamaa.
Matka Tallinnaa oli mahtava,
mut vielä kivempi oli Tallinnassa seikkailu..
Rahaa palo ja meni, kuolin pariin otteeseen äidin mokille.
Wilma, Vilma ja Netta on parasta matka seuraa pitkästä aikaa !
En jaksa sen paremmi selitellä tetistä, tai koulupäivistä
Tetissä oli ihan kivaa, ja olin siis kampaamossa tetissä.
mut ei siitä sen enempää,
ehkä seuraavassa postauksessa selitän tallinnan ostoksista
ja ainii, mulle on tulossa maailman yksinäisin vappu..


♥ Julia

7 kommenttia:

  1. Mite valitat et oot yksinäinen, jos sul on vitusti kavereita ja silleen? Oot tyylii kokoajan niitte kaa ja sillee mut silti.. Olen pettynyt. Kerro nyt paremmi "tarinas", jos vaa valitat et oot välil yksinäinen ja sun tarina opettaa jotai...
    (Tarinani opettaa, et saa koskaan luovuttaa. - yhden postauksen otsikko.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos oikeesti haluat kuulla, nii asun kouvolassa ja mulla EI OLE täällä yhen yhtäkään hyvää kaveria, koska ne ei halua eikä pyydä mua mihinkää niitten juttuihi mukaa, ja olen jokaikinen viikonloppu kotona, ja TAMPEREELLA mulla on enemmän kavereita, aitoja kavereita, keitten kanssa oon aina sillon ku meen sinne, ja joensuussa on vaa yks hyvä kaveri, ja " tarinani opettaa, et saa koskaan luovuttaa " meinaa sitä, että oon ehkä vähä kiusattu ja syrjitty, ja välil haluisin luovuttaa koska en jaksais enää olla yksi, mut ei saa luovuttaa. en oikee osaa selittää, lue mun koko blogi alusta loppuu nii ehkä sitte alat ymmärtämään asioita enemmä.

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Jänniä nämä anonyymit o.o

      Poista
  2. miten oot saanu noi biisit tolleen laitettuu?((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. youtuben kautta, ja en osaa selittää sitä kunnollaa, mut täältä saat ohjeita http://bloggerpulmia.blogspot.fi/ (:

      Poista