maanantai 15. huhtikuuta 2013

Ollaan hetken, ihan sekaisin.





Maanantai, keskiviikko,  perjantai, mikä päivä vaan, oon aina melko onnellinen
Entiiä mistä se johtuu, kai sä saat vaa mut hymyilee.
mut silti mä haluisin koulun jälkee
 kaatua sänkyy ja nukkua seuraavat kaksviikkoa.
paljon unelmia ja hymyilyä,
enkö osaa enää muuta tehä ?
Ainaki mitä mun on pakko tehä, on opiskelu
ja mun on myös pakko oppia kaikki
 liikenne merkit sun muut mopokortin teoriankoetta varten.
Haluisin asuu mun unelmissa, siellä kaikki on nii hyvin
ohan mulla kaikki hyvin, mut unelmissa kaikki on mahdollista, toteutuu.
Mut parhain unelma mikä toteutuu kohta, onse laivareissu !
ja se on jo viikonpäästä ♥
Mut ennen sitä laivareissuu, mun pitää tukkaputkella tuulettaa tetissä,
ja oon tosiaa kouvolassa yhessä kampaamossa tetissä :)
Haluisin kirjottaa tänne ihan kaiken mitä ajattelen,
 mut sit tää mun blogi olis täynnä kaikkee outouksia,
ja kaikki miettis sen jälkee, että onks toi muija iha järjissää ?
Haha, ei mulla ollu taaskaa mitää järkevää tai aihetta kirjottaa tänne
kuhan kirjottelin vaa teidän päänmenoks jotain jännää ♥

♥ Julia

4 kommenttia:

  1. Moi! Aivan siis ihana tää blogi!
    Oon jo lukija,mut siis oikeest aivan upea! Mistä sait tai miten laitoit ton jutu iha jees,hieno hauska jutun? laita vastaus http://miira-kertoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tuommosen tunnuksen siun blogille heitin ! :)

    http://roosasmoments.blogspot.fi/2013/04/tunnuksen-ohjeet-ovat-siis-seuraavat.html

    VastaaPoista
  3. Ihana toi ensimmäinen kuva ja sun banneri! Oot nätti :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista