sunnuntai 4. marraskuuta 2012

My Room


Hejssan ! 
Ja tähä heti ilmotukseks, anteeks ku en oo kirjottanu about kuukautee ?
mulla on ollu nii paljo kiireitä, ja oon ollu sillä asenteella
" joo kirjotan ihan just sen huonepostauksen "
" joo teen iha just sen esittelyn "
" aa en jaksa teen sen huomenna !! "
ja tässä sit tulos, haha oon siirtäny ja venyttäny 
sitä aikaa nii paljo et jos nyt olis oikee aika toteuttaa tää teille :)
eli huonepostaus, oon ottanu nää kuvat jo pariviikkoo sit mut nyt jaksoin muokkaa ne !
+ tää postaus sai eniten ääniä kyselyssä, 
ja teen sit neki mitkä sai aika paljo äänii :)









sori, piti fluuraa noitte kavereitten nassut koska arvelisin 
et ne ei haluu niitte naamakuvii mun blogii ? 
tai ei ainakaa koulukuvaa, ja tos on viel se yks jätkä.

+ tein itte tollasen taulun ku oli tylsää :)
villasukat ♥

         
^ ihana biisi
Mut joo, mun pitäis kyl jossai vaiheessa kertoo mitä mulle nykysi kuuluu,
.. kummiski mul menee iha semi hyvi vissii, en tiiä oikee
Ja tilasin tos ittelleni perjantaina pidennykset ;) ! ♥

♥ Julia

15 kommenttia:

  1. kivan näköne huone, vähä menee kuvia katsoessa silmät solmuun kun on niin paljon noita julisteita ja muita seinillä :D mutta sekin on vaan hyvä että laittaa seinät täyteen kaikeka sellasta mistä pitää. mä ajattelen niin että jokaisen omasta huoneesta pitäis käydä ilmi henkilön mielenkiinnonkohteet - iteki teen omaan blogiini huonepostauksen kunhan saan sen valmiiksi sisustettua, eli joskus ennen joulua :D

    http://rosalianblogi.blogspot.fi/ - käy katsomassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oon khyl yrittäny tehä tästä mun huoneesta " itteni näköise " eli paljon värejä ja musiikkii, kaupunki juttuja :D en ees haluis omistaa valkosia seiniä, missä olis vaa pari tauluu :D mut se khyl o iha totta et noist kuvista menee iha sekasi :D
      ja käyn kattoo sun blogin ! :)

      Poista
  2. Tosi ihana blogi siulla ja tosi upee huone! Ite oon yrittäny tehä samanlaista aikoja sitten, mutta ei oikein edistynyt :-D Käy katsastamassa miunkii blogi (-:

    http://justadream-katri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. montako julistetta sulla on yhteesä seinil? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm noin 80 julistetta vissii, 34 pikkukuvaa, 9 tauluu :D:D

      Poista
    2. + niitä voi olla enemmänki, koska mun matikka vähä heittelee :D

      Poista
  4. tosi kiva just ku sul on noita julisteita noin paljon! ja oot muuten nätti:-)

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kiva blogi! Hahah, heitäpä pari noista julisteista tänne :')

    http://time-for-dreaming.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha , ei niit oo nii paljo et niist pystyis luopumaa :3 mut kiitos !

      Poista
  6. oo sul on upee huone ! & oot tosi nätti (-:

    www.underneathaskyofdust.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Moi! Haluisitko liittyä mun blogiin niin liityn sun (kerro kommentissa blogin osote niin liityn (: )?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, unohdin antaa sen osotteen... :D palatytonelamasta.blogspot.com

      Poista