sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Save Me





Elikkäs joo, mä en oo jälleen postannu teille varmaa toisee ikuisuutee ):

mua ärsyttää se, koska mun on pitäny tehä täs se itteni esittely ja musa postaus, 

mutku en saa sitä aikaseks !

ää en mä osaa kertoo ittestäni, taisiis osaan mutku  entiiä se on vaikeeta :D

ja se musa ja itteni esittely postaus, voisin yhistää ne.

mut joono kattellaa sitä sit, khyl se tulee viel tän vuodenpuolella ! kai ?
mun on pakko saada se valmiiks !
mut joo eli en oo tehny mitää viimeviikolla, ja tän viikonlopun olin himas.
ja oon käyny ainaki täs kuus kattomassa aamunkoi part 2, iha sairaan ihana ja hyvä ! :)
ja sit kävin kattomassa Paranormal Activity 4 ,ha jees, ei oikee pelottava silleensä.
ja mun pidennykset tuli tos mm kaksviikkoo sit vissii, ja nää on khyl ihanat :)
tilasin ne siis luxstylestä, ja kerkesin ne värjääkki :)
oon kuunellu kokoviikonlopun avenged sevenfoldia, ja ollu koneella .__.
tai no, kävin perjantaina veturissa, ja olin siel ainaki 5h yksin !
ostin yhen pääkallo paidan jaa hiuspuuteria :3
ei mulle oo oikee tapahtunu mitää..
ja joo , tää ny on vähä tälläne random postaus
koska halusin vaa kertoo että oon hengissä :D











      








  Joo no, näihi fiilistely kuvii voiki sit lopettaa näin turhan postauksen :3
ja haluisin nyt alkaa iha virallisesti pitää tätä blogii iha kunnolla
mm, tän postauksen jälkeen lupaan ja yritän alkaa postaamaa lähes joka päivä :3
♥ Julia






2 kommenttia: