sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tarinani opettaa, et saa koskaan luovuttaa.








Heräsin tänäänkin puoliltapäivin, auringon valoon.
Kute tääki viikonloppu, olin kotona.
Ilman meikkiä, ilman huolia.
Oon odottanu innolla koska se yks kirjautuis taas facebookkii, 
ja piristäis mun päivää.
Onneks ensviikonloppu on erilainen, vihdoinkin.
Meille tulee yöks Jemina ja Emppu.
viikonloppuna oon suunitellu mun ja Netan tulevaa laivareissua, 
mä pääsen vihdoinkin mun rakkaan siskonkanssa bilettämään !
Tallinassa ainakin aijon kävellä jalat ihan kipeiks, ja hymyillä, olla onnellinen.
mut turhaakos sitä vielä intoilee, onhan siihen vielä kaksviikkoa.
Onneks tälläviikollaki tapahtuu jotain erilaista, mä meen keskiviikkona ja torstaina
mopo, skootteri, mikälie oppitunneille vai mitä ne ees on ?
no, whatever ideana on se, että mä aijon ajaa tänävuonna skopakortin.
mua vähä pelottaa, toivottavasti en oo ainut tyttö.
Mäen taaskaa tiiä oikee mitä mä kirjottaisin, 
ehkä mä päätän tän postauksen tähän.
♥ Julia
+ astuin eile nastanpäälle taas.. arvatkaa vaa kui paljo se sattu ! :D

5 kommenttia: