keskiviikko 10. elokuuta 2011

joskus on sellanen tunne et itkettää.

noo mitäs täs, koulut alkamas, ja kaikkee mikä saa mun pään sekasi.  outoo, mist en oo viel perillä o; ny aamullaki kerrottii juttui mist en ollu ihan perillä, teen taas kaiken väärin.. aamullaki ukkosti nii et ikkunat helis s; nyt mikä auttais, tästä pelastais. aaws, ikävä ihmisiä, vihaan mennä kouluu.. must tulee vrm joku koulukiusaus uhri.. pitää olla ihanku mua ei olis olemas... tuskimpa ees puhun ekanapäivänä kenellekkää.. ss; nolaisin vaa itteni.
 mut juuu.. tein sit ittestäni videon, toi biisi kertoo.. noist kuvist ja sit mun mielialast.. ja tilanteista, ja just tälläsist mit mulle ny o käyny, ja tulee aina käymää s;; !!
 Katso, ja mieti, ketkä on tehny mulle jotai, et musta on tullu tälläne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti