sunnuntai 25. syyskuuta 2011

elämä alkaa perjantaina, ja loppuu sunnuntaina.

Elikkäs ensimäiseks, sori ku en oo kirjotellu !
mul ei oo riittäny oikee aika, mun tietokonekki otettii pois mun käytöstä :D
koska mun koulunkäynti menee perseellee, en  osaa tehä läksyi, en kuuntele, en pysy paikallaa.
Ja meidä opettaja ärsytti mua, joten mun uus puhelin lensi omasta tahdosta lattialle. ja se kaduttaa !
nyt seon korjauksessa, ja ei oo varmaa tuleeko se sieltä takas o:
mm, sitten mä sain erikois oikeuden koulussa. mulle ei anneta läksyy :D
aika hauskaa mutta joo, tälläne oon.
Mutta kuiteskin, perjantaina meikä lähti tyttöjen kanssa muodin yöhö ! oliha meillä iha kivaa, mut mun päätä särki. ja meinasin pyörtyy. Sit kukaa ei viihtyny meidä seuras, paitsi tiia, anniina, kassu, ville, ninna mun ja noora ja empun lisäks. oli meil iiha seemi meno. 
paitsi jos sitä yhtä puheluu ei lasketa, mikä vitutti mua suunnattomasti. kiitos tästä jätkä !
noo illalla meitä haettii, ja empu veli toni popitti kouvolas. me ajettii kouvola varmaa tunti. popitettii nii et kuulu läpi o.o kaikki katto ! meikä meinas oksentaa ja pää meinas hajoo, ku se kaahas jnee. mut eise mitää ! No sitte lauantaina me oltii vaa oo; ja nyt onjo sunnuntai, enmpä oo mitää tehny ! paitsi nyt oon tehny anna abreu toista musa videoo alottanu. mut jatkan sitä viel ! + meikä poika löys oman kameransa ku siivos ! lisäänpä nyt jotai kuvii mitä otin perjantaina (:
- Julia kiittää ja kumartaa !
veitsi leikkii ?

oon monsteri sun jälkee

oon tosi taitava, ja meidän keittiö on kodikas.


muodeis olin ja h&m sovitus kopis :D

Lisää kuvateksti

empul oli tylsää o;

mun hienot hiukset ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti