keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Smile Back.

Hahaa, Hellouuuu taas! :)
Pahoittelut, etten oo oikee kerenny kirjotella.
Mut, ajattelin siks vähä viivyttää kirjotusta, et tulee enemmä juttuu :) 
Koska mulla on nii paljon kuviaki teille :)
Kumminki, launtai bibbalot empulla meni..................... siis täysin nappiin ?!
haha, en voi niist kertoo mitää mut angry birds juoma oli tosi hyvää ;) totaah....
Haha, piiloilua.. mut, mul on iha outo fiilis, lauantain jälkee.
Ku en tiiä, oonko rakastunu vai en ? o__o 
mutku se ihminen onjotenki täydellinen.... l:
japlaaplaa.. sunnuntaina oli perus lässynlää päivä.
Ja maanantaina menin sit tampereelle :) !
olin netskulla , ja heti lanitettii.. ja oltii lyylinkaa ( nii tota lyyli on sellane karvapallo masi kissa mil on kauhee yskä )

 ja tultii tampereelle junalla :) mutsin ja otonkans, oli iha semii menoo.
 kummiski me mentii netskunkans tiistaina keskustaa ,  se aamu ku herättii oli yht tuskaa.
se yö oltii valvottu melkee kokonaa, koska netan äidillä oli bileet D:
no kumminki mulla oli perus aamu rageus.. ja sit me mentii sinne hemmetin keskustaa.
Otettii siel paljo kuvia, ja käytii yhes graviikka seinäl ottaa kuvii, vai mikälie. 
Ja käytii miun mutsin, titin, samin, eemu & aamu & otonkans syömäs american dinerissä :)
Oli muute hyvää ruokaa, mut oli myös täyttä D:
ja s mie ostin vapputorilt aurinkolasit & napakorun ja netta osti aurinkolasit & poliisi hatun sen 9lk päättäjäisii ;) oli aika tuskaa kävellä perus lättäkengissä tampereen keskustas..

Ainaki se , ku piti eka ettii ruokapaikka o__o siinä meni ainaki tunti !
Mut, se reissu oli silti kivaa, ainaki se ku syötii munkkei ja syötettii ne lopuks lokeille ja netta pelkäs niitä :D
ok,  tää mun postaus on nii sekavaa, et älkää ihmetelkö...

 ku me lähettii keskustast, me mentii netanmutsille takas, ja otettii kuvia.
ja taas meillä oli lanit ! :D

netta oli omalla koneel, mä omal, ja olin jessenkans webissä.
mutmut, tänää oli aikane herätys ja piti lähtä kouvolaa ):
No, oha tääl kouvolaski paljo mist tykkään <3
mun puolet sydämmest jäi sinne tampereelle :(
 ja mie vaa kuuntelin kokoauto matkan musiikkia & nukuin.
 ainii, enne sit käytii prismas ja äiti osti miulle Pauligin Frezza kahvei :)
Minttu suklaa & vanilia suklaan :)
minttu o iha jees, mut vaniliaa en oo viel maistanu.
Ja äiti tilas muute mulle oriflamelt uusia kynsilakkoja, käsirasvan ja jotai muutakii.
Mutt, ei miulla kai muuta ollu :) 
Ps, nää biisit kuvastaa miun vappulomaa ! :)
<3
autos kuuntelin paaljöön <3
no tää biisi khyl kuvastaa maanantai aamu rageust :D

Ja täst tulee mielee lauantai... <3



<3:lla Julia

2 kommenttia:

  1. Sit kun se banneri on valmis niin lähetä -> janna.aleksandra@hotmail.fi

    Ja kiitos jo etukäteen!! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä :) yritän sen saada pian valmiiks, saan sen sitä mukaa valmiiks millo oon himas :D

      Poista