keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Paradise.

Terrve jälleen :)
Tää on tälläne pikapostaus mutt...
Oltii eile millankans kaupungis, ja milla pisti rahaa haisee o__ö
Sil meni jotain 200, ja mulla meni iha vähän, koska en ostanu paljoo mitää /:
Me lähettii kaupungille joskus 10 ja lähettii sieltä  joskus 4, mentii bussilla hammaslahteen, mie nukuin bussissa ihanat unet. Ja ku päästii bussista pois, mentii kirjastoo ja nukuin siellä 2 tuntia ja milla oli koneella /:
Ku kello oli 7 nii me mentii millankans mun tädille ja lähettiin tarulle.
Ku oltii tarulla, me laitettii surkeet vaatteet ja lähettii kumpuu faijalle :)
iskä oli hommannu mulle uuden auton, nissan mickran sellasen valkosen.
Hyvinhä me ajeltii millankans, ja iskä oli takapenkillä.
Kaikki meni hyvin ennenku mie ajoin ojaa, vesi ojaan !
mä olin puoliks vedessä, ja huusin et missä mun kännykkä on, ja nostinki sen sitte sieltä jalkatilasta ja se oli iha litimärkä !
No me sitte lähettii sielt autosta jotenkin ja faija sammutti sen auton, ja hinas sen pois ojasta.
Me sit pyöräiltii millankans ihan märis vaatteissa takasi tarulle, otettii mun kännykästä kaikki osat irti ja laitettii kuivumaa. Ja nyt se onneks toimii, mut näytössä on jotain ihme jälkiä.
Ja tää päivä meni sit siinä makoilees, me ollaa syöty millankanssa kokoajan, maattu sängyssä, ja mä nukahdin kuudelta päivällä ja heräsin 10.. 
Näin vielä jotain unta kirkosta ja jostai pojasta o__0
Ja siihe sitte heräsin ku äiti soitti. 
Mut, täss kuvasaldo :)







♥:lla Julia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti