sunnuntai 19. elokuuta 2012

A little piece of heaven ♥

Hejssan jällee :3
.. ja jes, koulut siis on alkanu ja arki tullu takasi.
Koulus ekat päivät olin yksin, olin välkät yksin, ruokalas yksin.
Itkin melkee välkillä, ja yritin pitää tunteet sisällä.
Mul meni nii huonosti, en kestäny olla yksi, ja kattoo vierestä ku vanhat kaverit katto mua.
No, mut sit me sovittii nää, kaikki koulussa puhuttii face to face asiat selviks, ja nyt oon taas niitte kaveri.
Ja, mitää rakkaus juttuja en voi nyt puhuu, koska kaikki random jätkät lukis ne :D
ja viimeperjantaina me mentii empun ja noorankans etapille tiituksenkans, oli iha semi kivaa.
ja tiistaina ajattelin ostaa ruskeen hius värin, ja värjätä ruskeeks hiukset, mitäs ootte mieltä ? :D
en vaa jaksa enää punasia.. ja  tänää mä uudistin tän blogin :3 onks kiva ? vanha jo kyllästytti, ja tää on aika random uudistus :D
Oon ollu koko viikonlopun himassa, kuunellu avenged sevenfoldii, ja rakastuin siihe laulajaa ♥ ja pariin biisii, missä on mahtavat sanat :33
tälläne fiilis oli alkuviikosta.

naapurin kisu bruno ♥


vanhakuva, + ruskeet hiukset :3
ihana biisi ♥

tää biisi kans ihana ♥ tulee mielee pari juttuu..

You had my heart, at least for the most part
'cause everybody's gotta die sometime, we fell apart
Let's make a new start
'cause everybody's gotta die sometime yeah
But baby don't cry


♥: Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti