sunnuntai 12. elokuuta 2012

Never says die.

Mooiij taas jällee ..
sori etten oo kirjottanu aikasemmi, koska mul ei oo enää mitää oikee kirjotettavaa..
joo mut, nykyää oon taas yksin, ei kavereita, ei poikaystävää, kaikki hylänny.
ja mmhh, mäen oo oikee tehny mitää, kappas.
Oon täs vaa yrittäny kerää itteeni, ja itsevarmuutta .
mut ei se oikee onnistu ku kaverit " joo eime olla sun kavereita, koska oot lyhyt ja sul on punaset hiukset ..jne " näin suoraan sanottuna, aika perseestä et " kaverit " hylkää ton takia.
joo mut, mä lähin perjantaina tampereelle, en oikee siel mitää tehny, olin janikalla ja chillattii.
Mut käytii kaupoilla, ostin uudet farkut, kouluu kaikkee ja kenkii uudet räikeet pinkitnarut :3
jajoo, mul ei oo oikee mitää tapahtunu, paitsi tää feidaus :) 
mist oon taas nii onneline..
JA HEI mä tein sen videopostauksen, mut totaa.. en lisää sitä koska, vanhat jutut jo D:
ja tein uuden videon, lyriiikseen.
kertokaa mielipidet mitä mielt ootte tost :):)
tein sen, koska toi biisi kertoo täl hetkel mun elämäntilast ..
mut, ei mul muuta .
kirjotellaa ! 

♥: Julia
ps, en voi oikee muutenkaa enää kirjotella ku kaikki facebook jätkät kyylii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti