torstai 11. lokakuuta 2012

Something about you..

Moijj !
 Nyt kerranki alotan tän postaukse eritavalla :D
Elikkäs joo, mulle kuuluu ihan hyvää kait nykyää,
Mut viimeviikko koulussa meni ihan hyvi, torstaina kävin psykiatrin juttusilla, ja se autto oikeesti ! :)
no mut sit perjantai ei ollu iha mun päivä, nimittäi ruokalassa lens tarjotin ja lautaset ja kaikki muutki pöydältä nii kovaa, että ne lens tuhannein sirpaleiks
No miks sit kävi näin, siks koska se yks ärsytti mua iha tahallee, heitti mua ruualla, ja mulla vaa naksahti päässä.
haha, olisin halunnu nähä sen jätkän ilmeen ku tönäsin sen tarjottimen ja kaikki muut siitä pöydältä ja lähdin kävelee sieltä pois.
ja sit tän jälkee se jätkä pistää viestii, ja haukkuu mua, lapsellista jo jopa siltä.
no onneks se joutu siivoomaa mun jäljet kaverinsa kans siel ruokalas :)
mut joo, sit olin viikonlopun himassa, ja nyt oon ollu koko viikon yksin koulussa, koska kaverit ei pysty olee koulus koska ne on kipeitä , ja pari muuta on tetissä.
ja huomenna olis tarkotus lähtee tampereelle käymää netan luona, ja ajateltii vähä ehkä juhlistaa mun syntäreitä etukätee :)
mut siitä sit postausta !
ja hei, tein tonne sivuu tollasen kyselyn, nii vastailkaa siihen !! :)
ja täs nyt pari kuvaa, tai no jotai mitä oon otellu :3





Mutta kun he ensimmäisen kerran tapas
vuonna yks ja kaks,
 oli kuin naisen maailma
olis tullut kirkkaammaks.

He kävelivät kaduilla Barcelonan
ja nainen ymmärsi millaista oli olla
rakastunut, hölmö ja kerrankin kaunis ♥

♥ : Julia

2 kommenttia:

  1. Ihana banneri<3
    Muutenkin nätti ulkoasu!
    jään lukijaks, mua voi lukee täältä: http://kopioko.blogspot.fi
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) muokkasin just paripäivää sitte tät ulkoasuu :)

      Poista