lauantai 19. lokakuuta 2013

Don't you ever say, i just walked away






Lokakuu, ouu mut nyt tulee jo lunta.
Mä en tiedä mut mä en tykkää yhtää lumesta.
Viikko takaperin oli vielä ihanan syksystä.
Mut nyt, on kylmä ja ihan kauhee keli.
Olispa kesä, tai olispa vaikka syksy ja tosi lämmin.
Käytiin viimeviikonloppuna Topinkanssa kuvailemassa,
Ja viimeviikko oli ihan kauhee henkisesti.
Olin koko viikon yksin, ja oon varmaa seuraavankin.
Mulla ei oo nykyää enää koulussa enää hyviä kavereita.
Oon tosi yksinäinen taas, kuten viime syksynä.
Eroo on vaa se, että mul on nyt joka sentää 
on mun kans ja rakastaa mua.
Mulle tulee aina sellanen olo väkisinki, 
et tuntuu että oon nii kauhee ihminen, 
ettei kukaa enää haluu kaveeraa munkaa.
Mä haluisin oikeesti tietää mistä se johtuu.
Johtuuko se musta, vai niistä.
Toivoisin et saisin vielä jokupäivä kouvolasta kavereita.
ettei mun aina tarvis olla yksin.
No, onneks alko syysloma nii pääsin vähän eroon koulusta.
Siellä on niin hirveetä, en haluu sinne enään.
Tulin nyt syyslomaks Tampereelle parikspäiväks.
Tänään me mentiin Netankans ideaparkkii shoppaileen.
Ostin yhen pipon, leopardi neuleen ja tekoripset.
Oon täällä tiistaihin asti, ja keskiviikkona mun pitäis mennä
 Topin ja sen perheenkanssa Helsinkiin.
Torstaina mä sitten täytänkin 16,
 ja toivon että mun synttäreistä tulee ihanat ♥

♥ Julia
+ mä yritän tehdä enemmän postauksia !
.. ja ainiin, mulla on ask ja kaikki pistelee mulle kysymyksii :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti