perjantai 13. huhtikuuta 2012

Princess Of China.

Heissan immoiseet !
Ja nyt alkaa tänpäivän tarina >
Heräsin aamulla helvetin moisee väsytyksee, väsytti nii paljo et piti maata siel sängys yliaikaa, ja tästä voi kiittää Nettaa, joka ei päästäny mua eile nukkumaa.
sit se soitti vielä 1 aikaa yöllä jotai iha turhaa o_o
Meikkasin, puin, jnee.. ekaa kertaa en myöhästyny bussista ! pääsin ajoissa syömäänkii d;
okk.. teit ei varmaa kiinnosta mun aamu jutut tai tälläset, mut tääpäivä on ollu tosi ilone :) 
Vaik must on puhuttu paskaa, mut kastellaa , suunitellaa et mut kastellaa maanantain koulus, nii iha sama.
Mut, tänää en haluu valvoo aamuu asti, ku pitää mennä kaupunkii heti aamusta.
Ja sitte mun kullat tulee meille <3 :3
oli kans hassuu tänää piirtää koulussa sellasii verhoisi hemmetisti angry birdseii :))
ok, mut sunnuntain tulos matskuu varmaa sit tännekkii päi ;)
Mut mut, mä kuvailin tnää taas jällee.
ok, yritin saada facee uutta profiilikuvaa, ja kerranki onnistuin siinä!
mut hyvää yötä immoiset, kirjotellaa, ja  kyselkää kommentoikaa jnee miulle :):) <3 tyksin nimittäin :)
ja nyt taas perjantain kunniaks pari biisii <3
Ja hei muute, tekisinkö sellasen postauksen vaik järjestykses mun lemppari biisei ? vaikö ? :D
Mut nyt ne biisit.. D:
tää biisi & perjantai :-)
Ja tää biisi kans <3 ! 
<3:lla Julia 

2 kommenttia: