torstai 12. huhtikuuta 2012

This is the life.


Pahoittelut, en oo kerenny kirjotella , ku mulla on ollu täs vähä kaikkee..

Mut kummiski, mie olin tiistaina nuokkarilla, ja tnää olin :)
en mennykkää tiistaina kaupunkii, ja se vitutti mua. ):
mut se on ihanaa, ku lauantaina kaupunkii .Tänää nuokkarilla oli älyttömän ihanaa, retuiltii, naurettii nii paljo et meinasin oksentaa valkkiksen pihalle :D !
Mulle ei oo kumminkaa tapahtunu mitää erikoista, mutt tää vituttaa... Mä sain taas pakit !

tää ei voi oikeesti olla todellist :D onks täällä kouvolas ees joku jätkä joka tykkäis munlaisist ? 

Ok, on mun exä mut mut sit en haluu enää D:
Onks mus jotain vikaa, et jätkät ei diggaa meitsist ? no nähtävästi on !!
kumminki, mul ei ollu mitää kummosia ilmotuksia, vituttaa vää tälläne.
Ainii, lauantaina emppu noora & terhi tulee vissii meille :)
JAJA mulla oli tänää nimpparit, sain lahjaks lainerin ja puuterin mutsilta :) I LIKE IT !
ja mua on vitusti kasteltu koulus, no ihan sama lämmin keli ;)
täss teille taas pari biisii <3

täst biisist tulee mielee pari muuttujaa, ihana silti on <3 :)
Vaik tää biisi on älyttömän vanha ja tälläne mummo? nii tää on älyttömän hyvä ! täst tulee mielee nepone <3
Mut hyvää yötä ihmiset, ja kirjotellaa :) !
<3:lla Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti