maanantai 28. tammikuuta 2013

mitä vittuu.. mis mun koirat on ?!







Mooiikka rakkat (: !
ounouu, en oo kirjottanu taaskaa, ää ja se ärsyttää mua :(
mut joo  18 päivä oli Emilian synttärit, 
ja mä noora & terhi & jemina ja tietenkin emppu lähettii kotkaa
me syötii siel raxis ja shoppailtii, ostin pari paitaa ja meikkivoiteen, 
siihen kai ne rahat jo meniki :D
No illalla me mentii sit takas junalla kouvolaa,
 ja mentii siitä terhille yöks, meil oli iha kivaa juu :)
ja viimeviikonloppuna menin perjantaina tampereelle janikan luo kyläilee.
Perjantaina katteltii telkkua, ja oltii mantelilla vahtimassa kisui ja koirii :)
noo lauantaina sit alettii siivoilemalla, koska illalla oli paaaardiit !
nojoo, huomatkaa noi kuvat, musta ei saa ikinä järkevää kuvaa ku oon fiiliksissä :--D
eli anteeks tästä kauheesta kuvasaldosta ♥
mut meidän paardeissa oli Karo, Salla, Ulla, Anni, Sara ja mie ja Janika :)
siel tuli kyl käymää jotai pari jätkää,
 mut olin jo nii ulkona maailmasta etten tajunnu puoliakaa :D
pelattii muute juomapelii, eivittu se oli hauskaa (:: !
ainii, huomenna meen kampaajalle, 
ja ostetaan mamin kanssa uudet tapetit mun huoneesee !! 
ja ainii, huoneest tuliki mielee, et ku te ootte vastaillu tuoho kyselyy aika paljo et tulipalo postaus ja huonepostaus, nii ajattelin että yhdistäisin ne ?
 ja toteuttaisin tän idean sit jonku about kuukauden päästä :)
ja ajattelin tehä siitä kans varmaan videonki,
 koska youtube seuraajatki varmaa haluu tietää täst 
hehee, ei mulla muuta :)
+ ainii venytin mun venytyksen 8mm ja toisen 2mm ja ne o kipeet ):
vastailkaa kyselyihi, seuratkaa instassa mehemettii , kommentoikaa, selittäkää
emmätiiä tehkää ny jotaki :DD

Öitä ♥
lupaan kirjottella lähiaikoina :) 

♥ Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti