torstai 17. tammikuuta 2013

Music saved my life


Mooii kaikille ihanille ♥
Ajattelin tehä tälläsen ihme musiikki postauksen ihan 
huvin vuoks, ja olin jo eile alottamassa sitä, mut sit sain ihan eri idean
miten toteuttaisin tän teille :)
toivottavasti tykkäätte tästä !
mut joo, let's start !

1. Kappale, jota kuuntelin viimeksi
2. Kappale, joka soi päässäni
3. Kappale, joka kuvaa tämän hetkisiä tunteitani
jotain sekavaa ♥
4. Kappale, joka muistuttaa minua jostakin
5. Kappale, jota vihaan
i hate this so much 
6. Kappale, jota rakastan
yks ainaki niistä
7. Kappale, joka muistuttaa minua viime kesästä
8. Kappale, johon en ikinä kyllästy
9. Kappale, Jota voin tanssia
10. Kappale, Joka saa minut nukahtamaan
11. Kappale, suosikkibändiltäni
12. Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan
13. Kappale, Joka kuvaa minua
kannattaa kuunella sanat  nii tajuu miks tää kuvaa mua ! 
14. Kappale, jota rakastin, mutten siedä enää
ää, miks oon joskus tykänny täst biisist nii paljo, liian noloo, onneks olin sillo 5lk :D
15. Kappale, jonka kuulen usein radiosta
16. Kappale, jonka toivoisin kuulevani radiosta
nojoo, vaik tää
17. Kappale, suosikki levyltäni
ei ny kovin suosikki, mut iha jees, ja mul ei oo enää levyjä, mut täst levyst tykkäsin sillo :)
18. Kappale, jota kuuntelen vihaisena
19. Kappale, jota kuuntelen surullisena
20. Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani
tää olis aika jees D:
21. Kappale, jonka osaan täysin ulkoa

haha, en ehk melkee kokonaa mut melkee ;)
22. Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään

rakastan tätä ♥



♥ Julia
+ toivottavasti tykkäsitte, ja voin tehä tälläsen joskus toistekki jos tykkäsitte (:
ja ainii, mennää kaveriporukan kans lauantaina kotkaan ♥

1 kommentti:

  1. vähän kiva postaus + oot huippukaunis :o !

    http://netta-stopforaminute.blogspot.fi/

    VastaaPoista